2012. február 20., hétfő

7. hét: Minden nap történnek csodák...

 ....csak fogalmazd át magadban, hogy mit nevezel csodának, és meglátod, hogy tényleg minden nap csodák történnek. A gondolat  Jon Bon Jovitól származik. Mostanában sokszor eszembe jut, elgondolkodtat és látásmód változtatásra késztet. Szerintem nagyon igaz egyébként.
Remélem ti is találkoztok az apró csodákkal a mindennapokban. :)

És akkor lássuk a hét kreatív termését.Volt itt minden kérem: apunak szemműtét, Valentin nap és elmaradt karácsonyi ajándék pótlás.

Hogy apu ne féljen a kórházban, és legyen nála egy mackó formájába bújt szerencsehozó kabala, elkészítettem Dénest, a drapp színű medve fiú.
Bogi kolléganőm csodaszép karkötőkkel ajándékozott meg karácsonykor, én viszont eléggé el voltam havazva akkortájt, így csak a szintén decemberi szülinapjára tudtam ajándékot kreálni. Megígértem, hogy majd fűzök neki még valamit, de eléggé nehéz úgy fűzni bármit is, hogy Bogi is gyöngyös lány. :) Végül egy peyote masnit készítettem neki, és választhatott, hogy láncnak, vagy kitűzőnek szeretné hordani. A nyakláncot választotta. annyira tetszik, hogy hamarosan magamnak is készül majd egy. A mintáért köszönet Sabrinának.

És bár nem szívlelem a Valentin napot, a jelképes ajándék azért mindig jól esik, lássuk be. Igaz, nem lettem vele kész 14-re, de hatalmas szeretettel hímeztem a fekete cicust, ami a farka végén lógatja az ilyenkor elengedhetetlen piros szívecskét. :)
A cica és a love felirat mintáját innen ti is letölthetitek.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...