2012. szeptember 2., vasárnap

35.hét: Lila szett és apró gondolatok

Találkozni valakivel, akit sosem láttál, de a blogírás mégis összehozott titeket.
Akivel megvan a közös hullámhossz, bár életkorunk (részben :) ), múltunk jelentősen eltér.
Beszélgetni valakivel egy órán át olyan közvetlenül, mint ha már ezer éve ismernénk egymást.
Mindez csudajó érzés.
Borzasztóan tisztellek Edit azért, aki vagy, nem is gondoltam, hogy egy ilyen nagyszerű, életrevaló, küzdő és végtelenül barátságos embert ismerhetek majd meg benned. Köszönöm a fagyit, és a magokat!
Edit blogját -ha még nem ismeritek- őszintén ajánlom!

A kis bevezető után jöjjön a hét alkotása: ékszerszett készült ismét. Ezúttal egy régi, nem túl szép, használaton kívüli nyakláncról bontottam le a különböző formájú halvány-lilás árnyalatú kő vagy üveg (?) gyöngyöket, melyeket ezüst és lila 6 mm-es, fazettázott cseh gyöngyökkel, áttetsző 8 mm-es cseh csiszolt gyöngyökkel, és néhány színben harmonizáló kínai lila kásagyönggyel valamint ezüst golyócskákkal egészítettem ki. Szerelőpálcákkal láncra szereltem őket. Nagyon elegáns, letisztult, egyszerű ékszerszett születetett. Kár, hogy a fotó nem adja vissza....



Mostanában úgy érzem, hogy annyi gondolat kavarog a fejemben, amit mind-mind szeretnék megosztani/megbeszélni veletek, hogy lehet, hogy kicsit változik a blog: több szöveg - kevesebb alkotás irányába mozdul el, de csak ideiglenesen. A kevesebb alkotás indoklása rögtön az egyik témámat juttatja eszembe, amit le akartam írni.
A napokban ugyanis (végre) hűvösebbre fordult az idő (legalábbis pár napig), ami felébreszette bennem az imádott őszt. Ősszel pedig mindig elkezdek apróságokat készíteni a karácsonyra gondolva. Szóval szégyen ide-szégyen oda, bizony-bizony 1-1 pillanat erejéig már foglalkozta a "kinek-mit készítsek idén karácsonyra" gondolata.
TUDOM, még csak szeptember eleje van. De rólam tudni kell, hogy bár előre tervezgetek, és 1-1 apróságot időben el is készítek, de a nagyobb volumenű dolgok megvalósításával végül mégis az utolsó pillanatban kapkodok, majd végül konstatálom, hogy az olyan nagyon eltervezett ajándékaimat bizony már csak részben (vagy részben sem) sikerül kivitelezni. Ezek után pedig minden évben megfogadom, hogy idén másképp lesz, persze sosem sikerül ezt betartani...
Most ott tartok, hogy jönnek az öteletek, és keményen él bennem az eltökéltség, hogy bizony időben neki is állok, hogy megvalósítsam őket.
Viszont ezeket a műveket nem mutathatom meg majd karácsony előtt itt a blogon (maximum csak sejtető képek formájában), így nem valószínű hogy hétről-hétre "kész" újdonságot tudok nektek hozni. Ezért hát a "több szöveg-kevesebb alkotás" irány.

Arra gondoltam még - ezt az időszakot áthidalandó - hogy megmutathatném nektek, mik készültek tavaly, ezzel is ötletet adva számotokra. Érdekelne titeket?

Amúgy nehogy azt higgyétek karácsony-mániás vagyok, aki az anyagias oldalát élvezi az ünnepnek. Nem, nem vagyok az, a vásárlást nem viszem túlzásba, sőt! Idén is szinte csak kézzel készült apróságok kerülnek majd a fa alá. A dekoráció is főként kézzel készített lesz. A karácsonyi nyüzsgést és vásárlási lázt kimondottan utálom, idén még jobban igyekszem elkerülni, mint általában...



5 megjegyzés:

Edit írta...

:)
Köszönöm szavaid. Nekem is jó volt beszélgetni,remélem még majd kerítünk rá sort :)

Nagyon nagyon szuper lett a szett. Oly sokszor álmodozom én is, főleg mikor otthon valamiért kibontogatom a kreatív dobozkáimat, hogy hűűű mennyi mindent kellene/lehetne/tudnék csinálni, csak az idő... :) És gyorsan becsukom.
Holnap kezdődik megint a suli, így a héten gyakorlatilag 1 db. azaz: egy darab napom marad este...amibe bele kellene zsúfolnom a mosást, főzést, takarítást....általában bele is szoktam :)

Én sem szeretem azt a fajta karácsonyi őrületet ami már körbevesz minket. Még azon csodálkozom, hogy a nagyáruházakban még nincsenek karácsonyi dekorációk, bár lassan találkozunk velük, ami miatt maga a decemberi hangulat hogy is mondjam....okafogyottá válik. Ráadásként az a sok megtévesztő hitelek, amit ilyenkor kínálgatnak és nagyon sokan bedőlnek, hogy majd elég ekkor meg akkor elkezdeni törleszteni.....és nyöghetik pár évig a pillanatnyi "élvezetet".

Bár megmondom őszintén épp ma jutott reggel nekem is eszembe, hogy pár hete láttam egyik blogon valaki készítgeti csuhéból a kis angyalkákat, és jajj de jó lenne nekem is már előre csinálgatni valamit :))) Mert ez valóban olyan de olyan jó dolog, hogy ne járjunk úgy minden évben ahogy leírtad :)) utolsó pillanatban kapkodva :))

Engem amúgy nagyon érdekel miket készítettél, úgyhogy: légyszi légyszi muti meg!! :)))

Gonda Hajnalka írta...

Jaj ne is emlegesd a karácsonyt! Egyébként nagyon rendben van, hogy előre gondolsz! Terveim nekem is vannak, de ki sem merem mondani!
Szép lett ismét az ékszered! Szió

Ditti írta...

Szia Edit!

igen, nagyon jó volt találkozni, remélem sort kerítünk rá máskor is! :)
Nem semmi, amit vállalsz a tanulással, és tényleg hihetetlen hogy bírod energiával, sőt, kirobbanóan energikus vagy, irigylésre méltó, le a kalappal! Amikor én tanultam, mindig, de tényleg mindig égető vágyat éreztem az alkotásra, de ugye tanulni kellett, úgyhogy teljesen megértem, milyen az, amikor szomorú szívvel visszacsukod a kreatívos dobozkáidat. De nézd a jó oldalát: előbb utóbb lesz rá időd!
Amit meg a karácsonyról írtál, azzal teljesen egyet értek! Az alkotásokat pedig hozom majd tavalyról! :)

Ditti írta...

Szia Flóra, köszi!!!! :)

Edit írta...

Igen :((( szomorúan csukom vissza a dobozkáim :(((
Na de sebaj, majd ha végzek ezzel a sulival, vagy a szünetekben, na akkor majd alkotok....remélem, mert anyunál is van sok munka bent a házban is......csomó dolgot meg akarok ott is csinálni :)
Néha kár hogy nem 48/72 óra egy nap, és nincs vagy 8 kezem :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...