2012. december 14., péntek

Karácsonyi díszek só-liszt gyurmából

Gyerekkorom óta nem készítettem só-liszt gyurmát, épp itt volt az ideje. :)
Még nem döntöttem el, hogy spárgára vagy szalagra fűzöm-e fel őket, illetve hogy az ajándékok csomagolását vagy a karácsonyfát díszítem-e velük, minden estre igazán beléjük szerettem, még ha néhol meg is remegett a kezem. :)

Ami szükséges:

  • gyurma: 20 dkg liszt, 20 dkg só, 2 ek olaj, langyos víz
  • sütikiszúrók
  • sodrófa
  • szívószál (a lyukak készítéséhez)
  • piros/fehér akrilfesték

Igazán gyerekjáték. :)








2 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Nagyon édesek lettek! Így a szép...természetes! Én jobban szeretem amin látszik, hogy szeretettel készült el!

Ditti írta...

igen, én is azokat a dolgokat szeretem, melyekből sugárzik a szeretet. :)

Utólag rájöttem, hogy festhettem vona barnára is az alapot és akkor mézeskalács hasonmások lettek volna. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...