2013. január 27., vasárnap

Napsütés szett

Ezeknek a sárga, négyzet alakú kagylóknak egyszerűen nem tudtam ellenállni, pedig a sárga nem is annyira az én színem. Mégis úgy gondoltam, fehérrel kombinálva igazán nyári, napsütést idéző szett készíthető belőle, amit szívesen fogok hordani.

Ebben a hetek óta tartó szürkeségben igaz felüdülés volt a nyár színeivel dolgozni, mégis, olyan lassan készült el, mint a Luca széke.
A fűzése egyáltalán nem bonyolult, hasonlót már fűztem korábban. Háromszöges bedugós fülbevalóból is rengeteg készítettem már, ezt most sem tudtam kihagyni. :) Az egész szetthez elég volt 1-1 zacskó sárga és fehér delica gyöngy, persze akinek vastagabb a csuklója, annak nem biztos, hogy az egész szettre elég ez a mennyiség.




2 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Nagyon tetszik! Most belevagyokőrülve a sárgába! Lehet, hogy nap hiányom van? Nagyon sokat ténykedtél!

Ditti írta...

:))) Amikor ma azt írtam ennél a bejegyzésénél, hogy a sárga nem annyira az én színem, azonnal az jutott eszembe, hogy te biztos azt fogod írni, hogy imádod a sárgát! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...