2013. március 13., szerda

Nyuszis kép újságpapírból

Egy nagyon egyszerű, de mutatós dekorációt találtam nemrég a Pinteresten, és annyira megtetszett, hogy azonnal tudtam, idén elkészítem.
Először a klasszikus, legolcsóbb, natúr fa IKEA keretbe akartam elkészíteni, de hétfőn tesóm elhozta nekem ezt a képkeretet, amit a kollégái ki akartak dobni. Mondanom sem kell, azonnal tudtam, ez a keret lesz a újságpapírból készült nyuszkó "otthona".

Az eredeti ötlet innen származik, a linkre kattintva egyébként az elkészítéshez is segítséget kaphattok, bár szerintem elég egyértelmű. :)


Szükséges hozzávalók:

  • besárgult újságpapír (1990-es (!) Szabad Földet használtam, a padláson találtam :) )
  • fehér karton vagy műszaki rajzlap a háttérnek
  • fehér pompom
  • olló, ragasztóstift
  • képkeret





6 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Édes kis nyuszkó SZÉP otthona!!! Nagyon jó Ditti! Ügyi!

Belli írta...

Nagyon cuki nyuszi:))Ügyes vagy!

Monika írta...

Tüneményes!!!!!!A keret pedig szépséges.Hogy képes valaki ilyet kidobni?:)

Ditti írta...

Köszi! :)) Ha ránézek, mindig mosolyognom kell. :)

Mammka: hát igen, én sem értem, mi volt a baj ezzel a képkerettel...de tudod, ami az egyiknek kidobásra ítélt szemét, az a másiknak igazi kincs. :) Még jó, hogy tesóm ismer, és tudja, minden ilyesmi jöhet..el is lát bőven alapanyaggal. :D

Horváth Emerencia írta...

Nagyon jó lett, széndékomban van nekem is elkészíteni húsvátra!Ügyes vagy!

Ditti írta...

Szuper! Ha elkészült, várom, hogy megmutasd! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...