2013. április 8., hétfő

Horgolt hatású gyöngy fülbevaló

Sajnos horgolni csak nagyon alap szinten tudok. A mások által horgolt csodák viszont mindig lenyűgöznek, legyen az ékszer, ruha vagy épp kiegészítő.
Mivel azonban gyöngyöt fűzni tudok, és ez a fülbevaló szerintem stílusában, alakjában igen hasonló a mostanában oly divatos horgolt fülbevalóhoz, így elkészítettem kis kárpótlásul magamnak...persze attól még fáj a fogom az igazi horgoltra is! :)
Szerintetek is hasonlít vagy csak én látom bele?

A fülbevalót erről a képről fűztem, és mivel a színei nagyon tetszettek és voltak is itthon hasonló gyöngyeim, így nem tértem el a mintául szolgáló fülbevaló színeitől.
Fűzéstechnika: Brick Stitch




10 megjegyzés:

Belli írta...

NAGYON ügyes vagy!Én horgolni tudok,de egy ilyen fülbevaló meghorgolásától még nagyon messze vagyok!Lenyűgözöl mindig:))

Gonda Hajnalka írta...

Igen hasonlít és tetszik, mert finom és egyszerű ( egyszerűt nem az elkészítésére mondom!), modern... Nagyon sok horgolótű suli van a neten ne félj tőle, mert nincs szükség nagyobb figyelemre, mint egy ilyen fűzött ékszerek elkészítésére! Próbáld ki!!!

Horváth Emerencia írta...

Igen, nagyon is hasonlít, amikor rápillantottam a képre,azt mondtam ,hogy horgolva van! Ügyes vagy! Gratulálok!

Ditti írta...

Köszönöm lányok! Akkor nem csak beképzeltem, hogy hasonlít. :))) Már alig várom a meleg tavaszt és a nyarat, hogy hordhassam! :)
Flóra: még pár éve próbálkoztam kört horgolni...nagyon jó könyvem is volt hozzá...mégsem ment...:( Azóta nem is próbálkoztam vele. De amiket mutattok (pl a kokárdád, ahol szintén kört kéne horgolni), mindig meghozzátok a kedvem! Úgyhogy majd egyszer, talán, újra megpróbálom.
Most mondjuk megint gyöngylázban égek,de majd idővel...

VRJúlia írta...

Csodaszép!

Ditti írta...

Köszönöm Júlia! Már csak a jó időt várom, hogy hordhassam. :)

Névtelen írta...

Vidám színek!!!:))) Itt a tavasz:)))
Mindig ámulok, nekem ehhez nem lenne türelmem!!!:)))

Ditti írta...

Igen, itt van végre a tavasz, ami azt is jelenti, most egy darabig nem lesz időm kreatívoskodni...csak a kertben. :) Nekem meg ahhoz nem lenne türelmem, hogy mindenből 20-30 darabot ügyeskedjek össze, mint ahogy azt te teszed a kis ovisaidnak. :) De ettől jó olvasni egymást, hogy mindenki másban jó, így nem unalmasak az olvasott blogok, és nagyon inspirálóak is egyben. :)

Belli írta...

Szia Ditti!Köszönöm a Tőled kapott sok-sok kedvességet!Kukkants be hozzám,találsz ott valamit...:)
Puszi!!

Névtelen írta...

Kicsit böngésztem nálad...hogy Te milyen ügyes vagy?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...