2013. november 10., vasárnap

Karácsonyi levendulások zsákvászonból

Egy nagyon régi zsákból varrtam ezeket a kis levendulásokat. :) Szép dísze lehet a lakásnak az adventi időszakban, de válhat belőle karácsonyfadísz vagy ajándékkísérő is. Tömőanyaggal és sok-sok levendulával tömtem, maradék szalag- és csipkedarabokkal, valamint gombokkal díszítettem.

A rénszarvasos mintát köszönöm Évinek.





FRISSÍTÉS!

Még készült hozzá utólag néhány darab, íme az összes együtt:





Rénszarvas minta:

Hópihe minta (elég kicsi, én kinagyítottam és úgy simán működik a dolog)


A másik hópihe és a harang mintája:


A karácsonyfa mintája, sok más apró karácsonyi mintával együtt letölthető ide kattintva.

Jó öltögetést! :)


5 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Ditti nagyon szépeket alkottál, bárcsak én is tudnák hímezni:(

Belli írta...

Hűűű,de szépek! :)Sajnos én nem tudok hímezni,még a varrás is nehézkesen megy....,de te nagyon ügyi vagy! Puszi

Hankka írta...

Nagyon aranyosak és szépek, ügyes vagy! :)

Gonda Hajnalka írta...

Hű ezek fantasztikusak!!!! Nagyon tetszik Ditti!!! Ügyes vagy!!! Pirossal szuper karácsonyi!!!
Szióka

Hétalvóka írta...

Kérlek nézz be hozzám, díjat kaptál Hétalvókától!!!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...