2014. március 17., hétfő

Takarékos konyha szív függő

Évának, a Takarékos Konyha blog írójának készítettem ezt a tavaszi hangulatú konyhai szív függőt hálám jeléül, mert kaptam tőle sok-sok szép szalvétát! :) Meg azért is, meg a blogszülinapi játékom sorsolásából technikai okok miatt kimaradt. Egy kis vigaszdíj és egyben köszönöm ajándék. Éva, remélem szereted, és jól mutat a konyhádban! :)
A hímzés szokás szerint görbe lett, de sebaj, már megszoktam...minél inkább szeretném egyenesen hímezni, annál csálébb lesz. De tudjátok, a szeretet a lényeg, amivel készül. :)
A kis virágok anyagának hátuljára vetexet vasaltam, és így vágtam ki őket (így nem fog foszlani). A virágokat egy szem gyönggyel a közepén rögzítettem a kockás alaphoz. Szintetikus tömőanyaggal tömtem, így langyos vízben kézzel mosható. Gondoltam ez fontos, mert a konyhában bizony idővel mindenképp koszolódni fog. Hímzőfonalból készült bojt díszíti az alját, és egy nagyobb szem gyöngy. :)




5 megjegyzés:

Monika írta...

Ó,de üdítő ránézni!!!!!Igazi tavaszi szépség!
Dekupázshoz használsz szalvétákat?

Belli írta...

Ditti!Ez nagyon szép!!!!!!!!!!!
Pontosan attól különleges,mert látszik,mennyire nagy szeretettel készítetted!Nagyon ügyes vagy! Puszillak :)

Hétalvóka írta...

Csodás lett!!!:)))

Éva írta...

Ditti mindennap gondolok rád, mikor ránézek a konyhám díszére! Köszönöm!

Ditti írta...

Óóó, lányok, de jóó, hogy nektek is tetszik! :) Köszönöm a szép szavakat. :)
Mammka: a szalvétákat gyűjtőm, de szükség szerint 1-1 darabot felhasználok belőle dekupázsoláshoz is, igen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...