2014. március 23., vasárnap

Tavaszi koszorú filcvirággal

Szerettem volna egy koszorút az ajtónkra, olyat, ami még nem húsvéti, de már tavaszi, és ami az itthon lévő alapanyagokból készül.
Volt egy régi koszorúalapom, amiről leszedtem a korábbi, megcsúnyult díszeket.
Régi művirágról levélkéket vágtam.
Készítettem filcből virágokat.
Előszedtem a szalagjaimat, amik innen-onnan vannak, mert mindig elteszem őket. :)
Egy ici-picit csaltam, mert a kis tavasztündért direkt ehhez a koszorúhoz vettem, muszáj volt, olyan aranyos, és színben is pont passzol.
A díszeket elrendeztem az alapon, ragasztópisztollyal rögzítettem, és mehetett is az ajtónkra. :)





A kiindulási alap.



2 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Nagyon szép, mostanában rózsaszínű a hangulatom:)Nagyon tetszik ez a szín!

Hétalvóka írta...

Látom nem csak én vagyok tavaszi tündér hangulatban!!!:))) Nagyon cuki lett!!!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...