2014. július 23., szerda

Üvegkehelyből virágtartó

Hozzám került egy igencsak csúnyácska, nem túl dekoratív, reklámszöveggel ellátott üvegkehely, ő:


Hogy ne csak a szekrényben porosodjon tovább adtam neki egy új esélyt egy vidámabb életre.
Fehér alapozó festékkel kívülről két rétegben lefestettem (várjuk meg a teljes száradást a rétegek között!)
A felső részt szalvétatechnikával díszítettem. Ehhez decoupage ragasztó és egy csomag kotta mintás papírzsepi volt segítségemre. 2 db zsebkendőt használtam fel hozzá.


Az alsó részre kis masnikat kötöttem spárgából és csipkéből.
A kövirózsát a kertünkből szedtem ki, cserépbe ültettem, ami kényelmesen belefér a kehelybe.


A cserép körül körbeszórtam dekorkaviccsal, amit már évek óta csak ide-oda pakolgattam. :)


És a végeredmény, egy szerintem nagyon hangulatos asztaldísz. :) Persze nem csak asztalra helyezhető.


 Előtte-utána:


7 megjegyzés:

Belli írta...

Nagyon tetszik,ügyes vagy!!! :)

sucika írta...

Nagyon ötletes, tetszik. :))

Süni írta...

Szépséges lett. Egy kehely új élete :) Ebből is látszik, hogy semmi sem fölösleges, csak át kell alakítani ;)

Horváth Emerencia írta...

Nagyon szuper lett! Ügyes vagy!

Unknown írta...

Nagyon szép lett és igazán ötletes!!!

Hankka írta...

Ügyes vagy, nagyon-nagyon szép lett! :) Valóban kár lett volna érte! :)

Éva írta...

Nagyon tetszik ügyes vagy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...