2014. december 5., péntek

Adventi díszek

Múlt héten szombaton kipakoltam a terméseket, szalagokat, gyertyákat, koszorúalapot, díszeket és beizzítottam a ragasztópisztolyt. Végül annyira egyszerű díszek születtek, hogy a kipakolt holmik nagy részét vissza is pakoltam a dobozba, jó lesz jövőre. :)

a bejárati ajtónkra készült mini koszorú

Benti ajtódísz

Egy egyszerű cserépdísz a konyhába
 Adventi koszorút végül nem készítettem,helyette a lehető legegyszerűbb dísz készült:
- tavalyi maradék gyertyából új gyertyákat öntöttem, melyek nem lettek ugyan teljesen egyformák (különféle tejfölös, kefíres és joghurtos dobozt használtam), de ezt nem is bántam
- egy régi fehér gránit tányérra ültettem a gyertyákat, és ezüstfenyő ágakkal raktam körbe:



Gyertyagyújtáskor jutott eszembe, hogy a kis porcelán őz még pont oda kívánkozik. :)



Áldott adventi készülődést kívánok Nektek! 

3 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Az angyalkás cserép nagy kedvencem. Legyen szép az advent nálatok is!

sucika írta...

Nagyon gyönyörűek. Az egyszerűségében rejlik a szépsége mindegyiknek. :)

Kósa Márta írta...

Jé nekem is van ilyen szívecském!
Elő is keresem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...