2014. december 25., csütörtök

Betlehemes keresztszemes

Szüleimnek hímeztem az adventi időszakban,épphogy elkészült időre. Tegnap, szenteste még a fa alatt fejeztem be, vasaltam ki és tettem a keretbe.
Sajnos, több helyen is rontottam, egyszerűen elszámoltam a mintát. Azért a végeredményre büszke vagyok. :) 

A minta elérhető innen, ha kedvet kapnátok hozzá.

Minden kedves olvasómnak áldott karácsonyt kívánok! Vigyázzatok magatokra és egymásra!

"Nem ragyogó fény közt nyugoszik, 
Bársonyos ágya nincs neki itt. 
Csak ez a szalma, koldusi hely, 
Rá meleget a marha lehel. 
Egyszerű pásztor, térdeden állj! 
Mert ez az égi s földi király." 

1 megjegyzés:

Monika írta...

Gyönyörű és te kihímezted!!!! Nekem a tervek alatt van még mindig.De majd jövőre.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...