2015. január 5., hétfő

Kifordítható táskák

Életem első táskái, unokatesóimnak varrtam őket, itthon található anyagokból.
Féltem, nem sikerül, ezért nem vettem hozzá drága textíliát. Utólag bánom is, meg nem is, mert egyrészről igényesebb lenne valamilyen csúcsmodern textilből varrva, ugyanakkor nagyon szeretek régi, elfekvő anyagokat felhasználni az alkotásaimnál, és azokból kihozni a maximumot.

Bobo igazi vagány csaj, ővé lett a leopárdmintás. A mintás anyag nagyon vékony, muszlin jellegű, ezért felvasalható közbélést is vasaltam rá. Mivel a táska kifordítható, viszont ehhez az állatmintás anyaghoz csak olyan hozzá illő natúr anyag volt itthon, ami eleve bélésanyag, így ezt technikailag bár lehet, gyakorlatilag nem illő kifordítva hordani. Épp ezért varrtam bele egy kis zsebet is.
A legvégén kapott egy csillogós, köves kitűzőt is.



Fanni is vagány csaj nagyon, ő inkább kicsit alternatívabb talán, így nála a kék mellett döntöttem. A sötétkék rész egyszerű, pamut szövet, igazi szaladgálós, fesztiválozós hangulatú, a belseje világos szürkéskék selyem szerű, elegáns megjelenést kölcsönöz a viselőjének, mondjuk a romantikus nyári estéken. Ez a táska egy saját készítésű, farmervirág kitűzőt kapott, zsebe nincs,



Bár a varrás itt-ott nem lett tökéletes, de nagyon sok szeretettel készültek, ezért remélem a lányok is örömmel hordják majd. :)

A táska elkészítéséhez leírás és minta letölthető itt.
A farmervirág elkészítéséhez segítséget itt kaphattok.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...