2015. december 29., kedd

Táska ruhából és bevásárlószatyor egyszerűen

Még a nyáron kaptam egyik kolléganőmtől egy szuper rucit, de sajnos, nem volt jó a méret. Visszavittem, de azt mondta, nem tud vele mit csinálni, ha gondolom, alkossak belőle valamit. Sajnálom, hogy nem fotóztam le a ruhát előtte, tök jó előtte-utána kép készülhetett volna...sebaj. A  táska amolyan "szaladós" típusú, főleg nyaraláshoz (stradoláshoz), bevásárláshoz ideális mert nincs benne záróelem. A mintáját egyenesen imádom, nagynéném kapta végül karácsonyra. :)




Anyának pedig varrtam egy strapabíró szatyrot a bevásárlásaihoz, barna bőr füllel (hogy ezt a bőrt honnan kaptam, és mióta őrizgetem, nem tudom, de egészen biztos évekkel ezelőttre tehető a kapcsolatom vele. :) )
Mivel a külseje sötétebb színű lett a koszállóság miatt legfőképp, a belsejének vidám csíkos anyagot választottam, hogy megtörje a külső komorságát.
Külsejét kézzel festett farkasfog díszíti.



1 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Ügyes vagy, nagyon szépek!
Legyen békés az új éved! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...