2016. február 1., hétfő

Dohányos dobozok újragondolása és vonatos kép

Tesóm még hónapokkal (évekkel) ezelőtt adott nekem két fém cigarettatartó fémdobozt, meg egy vonatos borítékot (amiben vonatjegy volt eredetileg).
Kérte, hogy a cigarettás dobozokat kicsit tuningoljam fel, és a vonatos képet valamilyen formában tegyem képkeretbe,
A héten vettem az Aldiban 24 db-os dekorpapír készletet, és akkor hirtelen megjött az ihlet....

(A fotók ezúttal nagyon rosszak lettek, sajnos nagyon sötét volt, amikor fotóztam.)









5 megjegyzés:

Monika írta...

Ég és föld a különbség.Fantasztikus vagy!

Ditti írta...

De drága vagy! Köszönöm! :)

Anita írta...

Csatlakozom, ez valami fantasztikusan jó lett, nem is lehet felismerni, hogy régebben mi is volt:-)

Monika írta...

Megkérdezhetem halkan-ha lehet,hogy mivel ragasztottad a dobozokra a papírt?

Ditti írta...

Anita! Köszönöm! :)
Mamka: Sima dekupázs ragasztót használtam. Alulra egy réteg került vékonyan, hogy a karton ne hullámosodjon.
Utána a tetejét két rétegben kentem le, a második réteget csak akkor vittem fel, amikor az első tökéletesen megszáradt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...