2017. október 22., vasárnap

Támogatói ajándékok menhelynek: rágókák és fülbevalók

Legutóbb farmer és plüss anyagból csont alakú rágókat varrtam az egyik általam rendszeresen támogatott állatvédő egyesületnek, ezúttal néhány üveglencsés fülbevaló és fonott rágókák készültek.

A rágókákhoz varrónő ismerősömtől kapott póló anyag maradékokat csíkoztam fel, majd húztam meg hosszában, hogy a széle bepöndörödjön, és pólófonal szerűvé váljon. A rágóka elkészítéséhez segítséget itt találtok.

Kézműves felajánlásokat az Eszkuláp állatvédő egyesület szívesen fogad, ha szeretnétek beszállni, sosem késő. :) Különféle rendezvényeiken árulják a kézműves portékákat, de nem fix áron. Mindenki annyit ad érte, amennyit gondol.







3 megjegyzés:

Szonja írta...

Nagyon szuperek lettek az ékszerek 😊
Inspirálóan hatott rám ez a bejegyzésed 😉
Érdeklődnék, hogy amin az ékszerek vannak, azt is te készítetted? Ha igen, a pecsétet hol vetted illetve a címkés papírt (esetleg ez is te vágtad ki)?
További jó alkotást!😉😊

Ditti írta...

Szia Szonja! Nagyon örülök a visszajelzésednek! A pecsétet a Kes Kreatívban vettem, Budapesten-en az Árkád bevásárlóközpontban. Több kis pecsét van együtt csomagolva, tematikusan. Egy doboz becsét 2200 Ft körül van (kb 10 db pecsét plusz a párna hozzá).
A címkéhez a formanyomót szintén itt vettem, az viszont elég drága volt emlékeim szerint (3500 Ft körül), de kellett, így megvettem, és nem bántam meg. :)
Szoktam járni az Örsön, ha te nem jársz errefelé, vagy nincs a közeledben KES kreatív, szívesen megnézem neked és postázom.

Szonja írta...

Szia!
Sajnos rég nem jártam Pesten. De nem mostanában fogok, két kismanóval itthon 💖
Nagyon szuper árban van mind a pecsét mint a formanyomó 😉 Pont most készülök rendelni hasonlókat, de így lehet várok vele. Megtennéd, hogy lefényképezed nekem a pecsét illetve a vágószettet, hogy a többi milyen 😉😊?
Email-címemre is küldheted a képeket 😉 szonjakreativ@gmail.com
Előre is köszönöm 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...